Питання та відповіді

Загальні питання

Де знаходиться ваш магазин?

Павлівська площа, 8 (зліва від Макдональдс),
🚇 Майдан Конституції

Який у вас графік роботи?

ПН–ПТ: 10:00–18:00
СБ: 10:00–18:00
ВС: Вихідний

Якщо у мене поламається куплений у вас товар, протягом якого терміну до вас можна звернутися, щоб ви його полагодили?

Кожен проданий товар супроводжується гарантійним талоном. У талоні зазначено дату продажу та гарантійний термін.

Як купити?

Як оформити замовлення онлайн?

Є кілька варіантів оформлення замовлення онлайн. Усі вони – неймовірно прості! 1. Швидке замовлення. Потрібно натиснути на кнопку «Купити в 1 клік» (праворуч від фотографії товару), ввести у вікно своє ім'я і телефон, а потім натиснути на «Відправити заявку». 2. Повне замовлення. Просто натиснути на кнопку «Купити» та дотримуватися інструкцій.

Як оформити замовлення за телефоном?

Для того, щоб оформити замовлення телефоном, необхідні бажання та телефон під рукою. Все інше зроблять наші оператори, які чекають на дзвінок клієнта за безкоштовним телефоном 0-800-306-333.

Як скасувати замовлення?

Для того, щоб скасувати замовлення передзвоніть за номером 0-800-306-333 та повідомте про Ваше бажання нашого менеджера.

Оплата, доставка та гарантія товару

Чи можу я особисто приїхати до Вас у магазин і купити товар?

Так звичайно. Забрати товар самостійно можна за адресою: м. Харків, м. Площа Конституції, пл. Павловська, 8. Однак, слід враховувати, що ми фізично не можемо розмістити весь асортимент у магазині, тому перед приїздом вам слід уточнити наявність товару у менеджера. Якщо його немає, необхідно якийсь час поки ми перемістимо його в Вас у магазин.

Чи можу я заплатити за товар на пошті при отриманні, тобто післяплатою?

Так, такий варіант оплати можливий, але він попередньо обговорюється з менеджером під час оформлення замовлення.

Яка гарантія на куплений товар?

Термін гарантії Ви можете подивитися в описі товару, вкладка "Гарантія". Всі товари супроводжуються гарантійним талоном.