Умови гарантійного обслуговування інтернет-магазину «ЯК НОВИЙ»

В інтернет-магазині «ЯК НОВИЙ» всі товари відповідають нормам сертифікації в Україні, мають гарантію та обслуговуються сервісом.

Сервіс по гарантії здійснюється згідно з «Законом про захист прав споживачів».

Якщо з боку споживача надійшла вимога безоплатно усунути дефекти товару, це здійснюється протягом 14 днів з моменту звернення чи за погодженим сторонами іншим терміном.

Гарантія починається  з моменту, коли покупець отримав товар;

у разі, якщо товар зламано не з вини споживача, зобов’язанням магазину «ЯК НОВИЙ» є безоплатне виправлення недоліків товару. Якщо ж технічні проблеми товару мають місце з вини користувача, він сплачує повну вартість ремонту;

сервіс по гарантії здійснюється лише за присутності документів з експлуатації та цілісності пломб заводу-виробника.

Коли це не гарантійний випадок

  1. Відсутня документація, несправність є результатом діяльності користувача.
  2. Мають місце механічні, термічні, хімічні чи інші дефекти.
  3. Прилад використовувався з неліцензійним програмним забезпеченням.
  4. Товар зіпсовано внаслідок неправильної експлуатації.
  5. Мало місце самовільне втручання користувача в корпус (порушено цілісність товару).

Випадки, що не покриваються гарантією

Гарантія не діє:

  • на запчастини та витратні матеріали з природним терміном користування (наприклад, акумулятори);
  • якщо ненавмисно заблоковано певні чи всі опції техніки;
  • на оновлення ПЗ, що здійснюється без фізичного втручання в пристрій;
  • у випадках, коли пошкоджено інше обладнання.

Додаткові умови

  • Поки несправний пристрій в ремонті по гарантії, користувачу надається такий самий (за окремими винятками);
  • не відшкодовуються недоотриманий прибуток та непрямі витрати, що мають місце у зв’язку з виниклим дефектом;
  • витрати на транспорт покриває покупець без відшкодування.

На яких умовах можливо обміняти товар

Якщо непродовольчий товар належної якості, обміняти його на такий самий можливо за умови невідповідного розміру, форми, кольору та інших причин, через що його не можна використовувати за призначенням.

Обміняти товар на аналогічний чи розірвати договір купівлі-продажу з поверненням коштів у повному обсязі споживач має право протягом 14 днів. Але за умови, що:

  • збережено товарний вигляд, товар не експлуатувався;
  • згідно з установкою виробником, цілі всі пломби, оригінальне пакування, ярлики;
  • «на руках» документ про розрахунок за товар.

Повернення товару

Якщо споживач звернувся до магазину, щоб обміняти товар неналежної якості на аналогічний, і того немає в наявності, він може купити інший товар з наявного каталогу. При цьому перераховується вартість. Або ж споживач має право розірвати договір купівлі-продажу, а магазин повертає кошти у розмірі повернутого товару, чи обміняти товар на аналогічний, щойно той надійде у продаж.

Запит щодо повернення споживач може надати або в точці продажу товару, або в сервіс-центрі.

У випадку розірвання договору купівлі-продажу, повернення коштів здійснюється за вартістю на момент покупки. В день звернення, а коли це неможливо – в погоджений обома сторонами інший строк. Але протягом 7 днів. Якщо товар зріс у ціні, споживач отримує повернені кошти в розмірі ціни на момент звернення. У випадку зниження вартості – згідно з ціною товару на час придбання.

Всі товари, які не можна обміняти (повернути) за законодавством, затверджує Кабмін України.